Zásadné pripomienky k Návrhu na zmenu uznesenia vlády SR


Hosť

/ #55

2016-01-13 14:17

Petícia podpísaná. Zásadne si neprajem, aby agendu prevzal dáky neomarxistický krúžok!
Výňatok z článku White Media (zdroj):
http://www.white-media.info/represivni_tolerance_1965...
""Podle něj tedy má vzniknout nová elita složená z neomarxistických filozofů, progresivních levičáckých intelektuálů a lidskoprávních "odborníků", kteří by měli dostat moc rozhodovat, jaké názory, hnutí a hodnoty budou zakázány.
I to se do jisté míry stalo v následujících desetiletích realitou. Vznikly různé komise, výbory pro dohled na politickou korektnost, antirasismus a rovnostářství. Veřejný prostor a média zaplnili humanisticko-levičácký intelektuálové a z nich se vyprofilovala "elita" s výsadním právem určovat co jsou naše "demokratické" evropské hodnoty a jaké názory nepatří do "moderní" společnosti.
Counter-education
Marcuse také apeloval na změnu tehdejšího školství a vzdělávání, které, podle něj, pomáhá udržovat konzervativní hodnoty a brání prosazování levičáckých alternativ. Marcuse volá po "nových a přísných restrikcích ve vyučování a v praktikách vzdělávacích institucí".
Tím inspiroval neomarxistické hnutí Nové levice k útoku na vzdělávací systém a obsazování pozic ve školství. Výsledkem bylo rozvrácení a zamoření školského systému politickou korektností, výukou multikulturalismu, genderu a podobných levičáckých pavěd.
Marcuse nejen kritizuje tehdejší školství a vzdělávání zato, že funguje "v rámci dominantních hodnot" , ale kritizuje i nestrannost a politickou neutralitu vzdělávacího systému.
Píše : "Taková strojená neutralita slouží k pokračujícímu akceptování dominance vítězů v mysli člověka." A dál pokračuje slovy : "Dokud se studenti nenaučí myslet v opačném směru, budou inklinovat k ukládání faktů do dominantního rámce hodnot."
Jde mu v podstatě o to, aby studenti byli vychovávání k proti-společenskému myšlení, k opozici a destruktivní kritice hodnot většinové bílé společnosti. Právě tato destruktivní kritika všeho vlastního je tak typická pro neomarxistickou ideologii.
Nabádá k ovlivňování zejména mládeže. Píše, že základna pro šíření nových levičáckých hodnot musí být vytvořena "ve vzdělávání těch, kteří ještě nejsou vyzrálí, v mysli mladých lidí."
Jeho argument, že avantgarda progresivních studentů, umělců, humanitních profesorů a intelektuálů hraje zásadní roli a může měnit společnost skrze vzdělávací systém, významně ovlivnil celé hnutí a motivoval jej k vybudování multikulturních, politicky korektních a neomarxistických základen přímo na půdě západních univerzit a vysokoškolských ústavů.""
Vyňatie vzdelávania v oblasti ľudských práv z dikcie a kompetencií ministerstva školstva rovná sa (porovnanie): odobratie (krádež, únos) dieťaťa á la nórsky Barnevern a jeho zverenie do anonymnej pestúnskej a výchovne (vzdelávacej) starostlivosti - s vylúčením biologických rodičov!