Petícia za zrušenie vlakov zadarmo

Quoted post

Hosť

2014-11-04 22:01

Som študent a úplne súhlasím s tým, že pri tomto výmysle sú diskriminovaní pracujúci aj ľudia z obcí, ktoré nemajú vlakové stanice, resp. boli z akýchkoľvek dôvodov zrušené. Taktiež, ako tu už niektorí skloňovali, si toto náš štát dovoliť nemôže. (a len na okraj: ako rodinný príslušník pracovníka ŽSR by som mala mať výhody - preukaz "reži", ktorý isto aspoň mnohí, ak nie všetci poznáte -, za ktorý platím raz ročne, v porovnaní s tým koľko precestujem, smiešnu sumu, avšak po tomto výmysle by som ani túto sumu ako študent nemusela platiť... mmm zamestnanecké NEvýhody) 

Ďalšia vec, z iného súdka: väčšina vlakov je v strašnom stave(Je to asi rok-dva, čo dolnou trasou BA-KE začali chodiť aj klimatizované(nie vždy funguje) vozne - to akože doteraz na juhu teplo nebolo?! V prvej chvíli, keď som nastúpila do takéhoto "nového" vlaku som si nebola istá, či ide mojou trasou a musela som sa opýtať, zdal sa mi totiž podozrivo pekný nato, že ide "dolom".); v dezolátnom stave sú nielen súpravy, ale aj samotné rušne. Keďže pri očakávanom návale cestujúcich chcú pridať spoje - čo tieto spoje bude ťahať?! Či si zase dotiahneme niečo z iného štátu, kde to už dávno vyradili ako nepojazdné?

Na záver: súhlasím s návrhmi ako sú: vačšie doterajšie zľavy, zľavy pre cestujúcich za prácou - čo sa týka témy cestovania vlakmi; prax pre študentov, štipendiá pre dodatočné vzdelávanie(pre tých, čo majú záujem o kurzy - jazykové, či iné, rekvalifikácia) - kvalifikovaný a rozhľadený človek má vyššie šance uplatniť sa, podpora pri hľadaní práce - aj brigády - zrušenie zdaňovanie príjmu študenta z takejto brigády...  

Replies

Hosť

#76 Re:

2014-11-05 00:52:36

je mi smutno, ked vidim, ako to tu prebieha v tejto krajine.