Najväčšia petícia za reguláciu poľovníctva - 50 tisíc podpisov

Komentáre

#6404

Podpisujem túto petíciu, lebo vidím, že je to potrebné. Nie je normálne, aby sa v sezóne človek bál vyjsť za dedinu, či náhodou nedostane guľku do hlavy. Myslím si síce, že poľovníctvo má svoje miesto v spoločnosti, avšak REGULOVANÉ poľovníctvo, nie také, aké tu máme teraz! Mám aj viaceré osobné skúsenosti, ako to funguje, za všetky spomeniem aspoň túto: spoločne s kolegami z Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského sme mali dohodu s vedúcim poľovného združenia v jednej dedine na južnom Slovensku, že budeme na vopred dohodnutom mieste pracovať. On povedal, že s tým oboznámi všetkých členov združenia a že tam môžme pokojne ísť. Pobyt v teréne prebiehal zo začiatku úplne v poriadku. Problém vznikol, keď kolegovia z lokality odišli a ja som zostal fotiť zvieratá na poli. Zvečerievalo sa a po chvíli sa neďaleko odo mňa ozvalo pár výstrelov. Schoval som sa za hrubý strom a volal som kolegovi, že čo sa deje. On v zápätí zavolal vedúcemu poľovného združenia, ktorý mu zmierlivým a chápavým tónom povedal niečo v tomto zmysle: "No viete, ja som to tým chlapom povedal, že nech tam nechodia, ale keď oni niektorí majú k tomu taký postoj, že oni sú jediní, kto tu má právo byť..." Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale toto sa tolerovať nemôže! Takýchto novodobých zemepánov tolerovať nemôžeme. Ak sa niekomu zdá riskovanie ľudských životov týmto spôsobom ako maličkosť, tak je psychicky narušený. Okrem toho mi vadí pytliactvo - to, že si "naslovovzatí odborníci" berú spravodlivosť do svojich rúk a kántria "škodnú" a ešte to prezentujú ako dobro pre všetkých. Keby radšej znážili stavy vysokej, ktorá na poľnohospodárskych plodinách a lesných porastoch spraví mnohonásobne väčšie škody ako všetka "škodná" dokopy...

Ondrej Kameniar (Ľubochňa, 2017-04-29)

#6410

Mam rad prirodu a nie jej nicenie

Martin Kamenicky (Bratislava, 2017-04-29)

#6413

Myslím si,že vlk nie je až natoľko premnožený ako sa o tom hovorí,je to číry výmysel našich poľovníkov,z ktorých .je väčšina,bohužial,legálnymi pytliakmi.Toto vyhalsujú aj o iných zvieratách,miesto toho,aby bojovali za zvieratá vo svojich revíroch.Aby zabraňovali výrubu lesov kvôli nenažratým podnikateľom,z ktorých je tiež väčšina poľovníkov.

Helena Kalmanová (Trebeľovce-Muľka, 2017-04-29)

#6417

Ožratý "poľovníci" si u nás bežne chodia pytliačiť, pijú alkohol na posedoch a v zime nekŕmia zvieratá

Patrik Štefaník (Lomné, 2017-04-29)

#6423

Podpisujem, lebo nesúhlasim s likvidáciou vzácnych druhov zvierat ako je vlk dravý.

Zuzana Dúdorová (Betliar, 2017-04-30)

#6427

Lebo sú to pytliaci.

Peter Laky (Revúca, 2017-04-30)

#6430

Podpisujem túto petíciu, lebo zvieratá niesu trofeje ani veci a je načase si to konečne uvedomiť, kým si nezničíme celú planétu.

Adela Nováková (Rožňava, 2017-04-30)

#6432

Život je na žitie.

Roland Cmorik (Rožňava, 2017-04-30)

#6438

Pretože neuznávam tento druh ,,športu".

Alica Krajčíkova (Krasňany, 2017-04-30)

#6447

Tento svet patrí iba ľuďom a to je ten najväčší nezmysel ktorý je tu zakorenený a zvieratá sú len veci bez duše. Je mi ztoho hrozne.,poľovníci sa predbiehajú kto má krajšiu trofej na stene.Tie ich poľovačky keď sa človek boji vojsť do lesa so psom a arogancia v ich myslení keď si myslia že im ten les patrí

Peter Gatial (Púchov , 2017-04-30)

#6448

Polovnictvo je v tejto dobe pytliactvo...Polovnici nepriznavaju ulovene zvierata,nedohladavaju zver,po lukach nechavaju casti tiel,nedodrziavaju vzdialenost posedov od krmelcov,zakrmuju pred polovackou,zima ich netrapi,strielaju z aut pri posedoch ci po ceste,poluju v hmle,strielaju na to co suchne,pred kosenim luk v case vyvadzania mladych neprehliadaju luky...osobne skusenosti...Z auta pri posede za dedinou na mna hulakali,ze co tu pobehujem,ci chcem aby ma niekto zastrelil...

Martina Šmidová (Kostoľany pod Tribečom, 2017-05-01)

#6450

som za všetky podmienky tu napísané

Stanislav Mravec (Podbrezová, 2017-05-01)

#6453

LEBO CHCEM

Vladimír Mareš (Bratislava, 2017-05-01)

#6456

Poľovníci sa správajú ako majitelia pozemkov , lovia na cudzích pozemkoch bez akejkoľvek kontroly , divoko a ich bezcitnosť voči psom , mačkám a iným domácim zvieratám je bezmedzná!

Ľudovít Kriško (Veľký Šariš , 2017-05-01)

#6467

Podpisujem tuto peticiu, lebo zdravie ekosystemu je ohrozene cinnostou polovnikov a pytliakov.

Radoslava Rechtoríková (Martin, 2017-05-01)

#6471

Mala som s poľovníkom jednu menšiu výmenu názorov. Išla som so psom na pole, kde ho vždy pustím, nech si pobehá. Je perfektne vycvičený a na zavolanie hneď príde. Išla som na pole a oproti mne išiel poľovník. Zahučal na mňa, nech psa nepúšťam, lebo nebude mať problém ho hneď odstreliť. Ohradila som sa zákonom, že pokiaľ má obojok inú farbu ako srsť a je menej ako 50m od majiteľa, nemá právo ho zastreliť. Poľovník mi odpovedal, že aj keby mal na sebe reflexnú vestu, bez mihnutia oka ho zastrelí a nepomohlo ani to, že by spáchal trestný čin, keďže by mi odstrelením psa spôsobil škodu 600€. Navyše som cítila z neho alkohol.
Takisto nesúhlasím s odstrelom vlka dravého. Čítala som článok, v ktorom poľovníci zastrelili vlka kvôli tomu, že vraj zabil statného jeleňa. Každý normálny človek, ktorý pozná aspoň trochu vlka vie, že vlk nezabije zdravého statného jeleňa, ale choré a slabé jedince. A vôbec, z čoho majú vlci žiť, keď nie z jeleňov?! Majú žrať trávu alebo ihličie zo stromov?! Hlavne, že jelene poľovníci prikrmujú a starajú sa o nich, aby mali čo zabíjať!

Monika Slobodová (Klátova Nová Ves, 2017-05-01)

#6477

sadizmus nepatrí medzi dobré mravy

Tomáš Kaminský (Bratislava, 2017-05-01)

#6478

Podpisuje a nielen pre túto petíciu ale aj budúcu o lesníkoch

Ivan Uhrin (Spišská Teplica, 2017-05-01)

#6493

Som si vedomý chýb ktoré sa polovnictvu toleruje

Adam Horváth (Rozhanovce, 2017-05-01)

#6496

Pretože verím Vlci majú veľký vyznam na prirodzenom vývoji (kolobehu )prírody.

Martin Huliciar (Martin, 2017-05-01)

#6498

Nechcem aby poľovníci strieľali psov a mačky

Michal Radič (Radzovce, 2017-05-01)

#6499

Lebo chcem pomôcť .

Kristína Šuličová (Sobrance, 2017-05-01)

#6502

Michal

Michal Šranc (Žilina, 2017-05-01)

#6509

podpisujem lebo to, čo hovorí táto petícia považujem za objektívnu skutočnosť s potrebou riešenia tejto situácie

Branislav Belluš (Liptovská Osada, 2017-05-01)

#6510

Lebo nechcem prísť o psa alebo mačku, lebo som zažil "poľovníkov" strieľať na terče, keď sa okolo nich prechádzali ľudia, lebo aj tak máme málo zveri, lebo je to len ďalšia mafia

Ľudovít Rapoš (Lietavská Svinná , 2017-05-01)

#6512

Podpisujem, lebo si ctím život každej bytosti na Zemi !

Zuzana Vajdová (Žilina, 2017-05-01)

#6514

podpisujem lebo vlk je vinikajucim stabilizatorom a regulatorom prirodnej flory ... moznost ho lovit byva casto aj zneuzivana ..podla mna sa priroda vie postarat sama o seba ..to len my ludia si myslime ze ju treba nevyhnutne za kazdu cenu prisposobovat a regulovat z nasej strany

Eduard Ritok (Banská Bystrica, 2017-05-01)

#6517

nesuhlasim s postupom polovnickeho vyboru mafiani su to

Štefan Zajonc (kujavy 28, 2017-05-02)

#6519

Cítim že je to správne podpísať túto petíciu

Zora Ondrušová Šedivá (Košice, 2017-05-02)

#6520

Podpisujem, lebo priroda na Slovensku kazdym rokom viac a viac zdevastovana. Tak ako sa nicia lesy, nici sa aj prostredie, kde zije diva zver. Ti ktori, by to mali chranit - lesnici a aolovnici, pozeraju skor na svoj prospech a profit. Cest vynimkam.

Peter Zamborsky (Rozhanovce, 2017-05-02)

#6524

Podpisujem, nakoľko najväčší pytliaci sú samotní poľovníci a nakoľko som presvedčená, že každý, kto vlastní zbraň, vrátane poľovníkov, by mal prejsť prísnymi psychotestami. Mnohí z nich si totiž vybíjajú svoje frustrácie odstrelom zvierat bezdôvodne, a to aj psov na vôdzkach či v tesnej blízkosti majiteľov.

Katarina Štefinová (Považská Bystrica, 2017-05-02)

#6526

Neznášam polovníkov

Imrich Sirányi (Rohovce, 2017-05-02)

#6529

Súhlasím s úpadkom poľovníctva na Slovensku a jeho nefunkčnosťou vo vzťahu k hodnotám, ich ochrane, povinnostiam a samotnej podstate poľovníctva, ktoré neplní svoje poslanie.

Peter Dodok (Žiar nad Hronom, 2017-05-02)

#6531

Podpisujem, lebo chcem podporit ochranu krasneho zvierata, ktore je chranene vo vsetkych normalnych zemiach!

Helena Koťková (Žilia, 2017-05-02)

#6533

Podpisujem túto petíciu, lebo som zásadne proti odstrelu vlkov, a k tomu som zažila aj pár nepríjemných skúseností s poľovníkmi, keď sme sa po lese pohybovali na koňoch (ale aj pešo) MIMO dní, v ktorých sa konali poľovačky, a navyše poriadne reflexne označený jazdec, aj kôň. Nehovoriac o tom, keď idem na prechádzku s vlčiakom (ktorý ma takisto na sebe po celý čas oranžovú reflexnú vestu a náhubok) a po celý čas tŕpnem, či mi ho nejaký opitý/triezvy poľovník len tak neodstrelí, lebo sa mu nepáči, že pobehuje po lese (ešte raz chcem zdôrazniť, že viditeľne označený a s náhubkom, teda nemôže ohroziť ani ublížiť žiadnej zveri).

Katarína Zubková (Vranov nad Topľou, 2017-05-02)

#6539

Jedine kto pottebuje regulaciu su polovnici!!!!!

Monika Sharma (Bratislava, 2017-05-02)

#6547

sa mi to nepáči

Mária Gašparovičová (Prievidza, 2017-05-02)

#6551

Lebo viem, koľko ľudí pytliači už len v mojom okolí, koľko ľudí sa nehumánne a zbytočne zbavuje svojich zvierat, lebo viem, že toto si zvieratá nezaslúžia!

Nikola Bánová (Kolibabovce, 2017-05-02)

#6554

Je správne chrániť slovenskú prírodu a tvory v nej žijúce.

Klaudia Javorská (Banská štiavnica, 2017-05-02)

#6560

Sam som polovnik a nesuhlasim a dnesnym sposobom vykonavania prava polovnictva.

Vlado Maďorán (Giraltovce, 2017-05-02)

#6564

Vlka v lese som ešte nevidel a chcem ho v živote vidieť

Lukas Leginus (Trstena, 2017-05-02)

#6570

Podpisujem lebo mi nie su zivoty zvierat lahostajne.

Katarina Kireta (Presov, 2017-05-03)

#6575

Podpisujem, pretoze nasi "polovnici" (isto nie vsetci) nie su polovnici, ale iba zabijaci zvere.

Ľudovít Dobšovič (Dlhá nad Váhom, 2017-05-03)

#6576

Mám zlé skúsenosti s poľovníkmi. Arogancia, hrubé správanie, obmedzovanie pohybu po lúkach počas ich sezóny, lov mimo sezóny, vstup na pozemok bez povolenia majiteľa... Necitlivé správanie, alkohol počas poľovačky, ohrozovanie okolia, niekoľko rozstrieľaných psov, vyhadzovanie zvyškov z ulovenej zvery na ktoré lákajú diviaky.

Petra Horváthová (Ráztočno, 2017-05-03)

#6582

Negatívne skúsenosti s poľovníkmi, namierenie zbrane poľovníka voči človekovi a vyhrážanie sa, arogantné správanie v lesoch a vyháňanie a vyhrážanie sa pri venčení psov...

Martin Kočnár (Studienka, 2017-05-03)

#6586

Si myslím že aktuálny stav poľovníctva na slovensku je nemorálny a dlhodobo neudržateľný.

Monika Janikova (Bratislava, 2017-05-03)

#6587

Podpisujem

Milan Lauro (Dolný Ohaj , 2017-05-03)

#6591

Podpisujem, lebo vidím ako to je.

Patrik Hrotek (Horná Ves, 2017-05-03)

#6595

Lebo ľudskú činnosť treba regulovať príroda sa reguluje sama

Juraj Mišák (Alekšince 380, 2017-05-03)

#6598

Nesúhlasím ako funguje dnešné poľovníctvo

Lívia Polláková (Šenkvice, 2017-05-03)

#6599

Milujem prírodu, zvieratá aj ľudí. Okrem poľovníkov.

Ondrej Tibenský (Bratislava, 2017-05-03)



Platená reklama

Túto petíciu budeme propagovať pred 3000 ľuďmi.

Dozvedieť sa viac...