Som proti zvýšeniu poplatku za mestskú škôlku mimonitrianských detí

Komentáre

#3

Som proti zvýšeniu poplatku

(Nitra, 2019-06-30)

#6

Je to chrapunstvo zarábať na deťoch ! Hamba Vám
Aby sa to človek dozvedel ešte aj z článku na FB!

(Čechynce, 2019-07-02)

#7

Prestahovali sme sa do NR a nemame este skolaudovany dom. To znamena, ze nemame trvaly pobyt. Syn nam chodi do skolky. Som proti aby som platila 3x viac ako ostatni rodicia.

(Košice, 2019-07-02)

#8

Veľmi nelogická a diskriminačná úvaha!!!!!!

(Pohranice, 2019-07-02)

#11

je to diskriminujuce, v pripade ze na dedine nie je dostatocne velka skolka

(Lehota, 2019-07-02)

#13

Pretože si myslím že je obrovský rozdiel zaplatiť 16€ alebo 65€. Navýšenie považujem za nenormálne vysoké.

(Veľký Lapas, 2019-07-02)

#14

Hanba.

(Cabaj - Čápor, 2019-07-02)

#17

Noví poslanci asi zacali fetovat a peniaze do mestskej kasy chcu nahrabat od tych, co maju najmenej. Rodín s malymi detmi. Platim mestu myslim si dost, platim dan a smetne za byt, ktory vlastnim v meste. Zijem v meste, pracujem tam, stravujem sa, nakupujem a tym podporujem podnikatelov mesta. Nebudem si koli tomu umelo prehlasovat trvaly pobyt z Velkeho Lapasa, kde mimochodom ziadna škôlka nie je. Nech za mna rozdiel kompenzuje obec, ktora mi neposkytuje moznost skolky pre moje deti v mojej obci.

(Veľký Lapáš, 2019-07-02)

#22

Podpisujem, lebo si nemyslím že pri dnešnom stave a vybavení tohto rezortu je to opodstatnené. Nerozumiem dôvodom zvyšovania.

(Nitra, 2019-07-03)

#24

To schválili v dobe, kedy rodič nemá možnosť rozhodnúť sa. Nakoľko zápis do MŠ už prebehol, dokonca aj rodičovské združenia. Preloženie detí do obecných škôlok teda nie je reálne a sme v situácií kedy to buď budeme akceptovať alebo zostaneme s deťmi doma.

(Nitrianske Hrnčiarovce, 2019-07-03)

#26

Podpisujem , pretože sa mi to nepáči .

(Nitra, 2019-07-03)

#29

Podpisujem

(Čechynce, 2019-07-03)

#33

Podpisujem, lebo môj syn chodí do škôlky v Nitre. Ja chodím do práce na týždňovky a žena pracuje v nemocnici v Nitre od 7:00. V Koliňanoch kde bývame je škôlka od 6:30 čo keby aj presne o 6:30 umiestnila syna do škôlky v Koliňanoch, tak by nestihla byť o 7:00 v práci k dispozícii občanom Nitry. Z tejto súvislosti je poplatok pre nás nespravodlivo diskriminačny.

(Kolíňany, 2019-07-03)

#34

je to nespravodlivé

(malý cetín, 2019-07-03)

#37

Je to diskriminačné

(Hanušovce nad Topľou, 2019-07-03)

#39

Pretože na to doplatia deti, ktore za nič nemôžu.

(Branč, 2019-07-03)

#43

Lebo cítim diskrimináciu voči mojej osobe

(Golianovo, 2019-07-03)

#45

Nesúhlasím zo zvyšovaním poplatkov.

(Nitra, 2019-07-03)

#47

Podpisujem, lebo je to diskriminacia. Deti nosim do NR, lebo som tam byvala, zacali tam. Prestahovali sme sa a deti nechceli menit spoluziakov, ucitelov. Tiez pracujem v NR, kvoli premavke v NR a pracovnej dobe by som ich v nasej obci nestihla vyzdvihnut. Zvysenie cien pre obyvatelov mimo NR je diskriminacia. Nariadte tymto rodicom zvysenie platu. Uz za cestovanie platia viac penazi aj casu.

(Kolinany, 2019-07-03)

#48

Mam malé dieťa a budem pravdepodobne bývať v okolitej dedine. V dedine síce je škôlka ale je v nej veľa neprisposobivych občanov.

(Nitra, 2019-07-03)

#51

Lebo som proti zvýšeniu mestkých škôlok

(Nitra, 2019-07-03)

#59

Nesúhlasím, aby sa zvýšili poplatky v materskej škôlke deťom, ktoré majú trvalý pobyt mimo Nitry

(Nitra, 2019-07-03)

#60

Marek Kuruc

(Nitra, 2019-07-03)

#62

Je nemyslitelne aby sme platili 95 eur za skolku....kde su ostatne naklady spojene s dietatom......

(Nitra, 2019-07-03)

#63

Podpisujem lebo nesuhlasim so zvyšenim poplatku, za mestsku škôlku pre mimonitrianske deti.

(Nitra, 2019-07-03)

#70

Som proti lebo su tu aj matky ktore tu pracuju a ziju v podnajme a je to voci nim nefer.

(Nitra, 2019-07-03)

#78

Podpisujem, lebo mam dve deti a prvy syn chodi do skolky v Nitre nakolko v nasej obci Ivanka pri Nitre sa do skolky pre nedostatok miesta nedostal.Samozrejme zvysenie poplatku prislo vyse mesiaca po zapisoch! Keby avizovali zvysenie v aprili clovek by sa vedel rozhodnut ci ho skusi po dvoch rokoch prehlasit alebo nie. Je to uplne nepremyslene riesenie ktore diskriminuje deti z obci, v ktorych je nedostatok miesta v skolkach. Ako mozu ist potom ludia do prace aby uzivili rodinu ked sa deti dostanu do skolky az v predskolskom rocniku lebi rodicia z jedneho platu asi nezaplatia 100 eur len tak do mestskej kasy???

(Ivanka pri Nitre, 2019-07-03)

#80

Je nemysliteľné, aby občania doplácali na zlé rozhodnutia samosprávy. V škôlkach chýbajú kuchyne a personál, namiesto toho sa rieši zdražovanie. Zachvilu si bežný rodič nebude môcť ani škôlku dovoliť. Mala by byť zadarmo.

(Nitra, 2019-07-03)

#86

Som proti pretoze si.myslim ze je na nespravnom mieste zvysovat poplatky co je urcene pre deti.poplatky nech zvysuju na inych miestach

(Nitra, 2019-07-03)

#87

Diskriminacia deti a rodicov pracujucich v Nitre.

(Nitra, 2019-07-03)

#92

je to diskriminačné, tým pádom by mali mimonitrianske deti dostávať 3x lepšiu starostlivosť..
nedostatok miesta treba riešiť inak.

(Veľké Dvorany, 2019-07-03)

#95

Je to nezmyselne takto zdvihnúť skolne mimonitrianskym deťom!

(Cabaj-Čápor, 2019-07-03)

#98

Turanová

(Malý Lapaš, 2019-07-03)

#99

SOM PROTI ZVÝŠENIU POPLATKU ZA MESTSKÚ ŠKÔLKU

(Nitra, 2019-07-03)

#100

Podpisujem lebo Hatasovi to už začína dobre jebať.....

(Cabaj, 2019-07-03)

#102

Mám ročnú dcéru a ďalšie dieťa na ceste ... už teraz viem že kvôli práci budem nútená dať deti do škôlky v NR aby som si ich stihla zaniesť a vyzdvihnúť . Nikdy take vysoké poplatky za škôlku neboli sú to štátne škôlky prečo by sme mali my občania platiť vôbec nejaké poplatky ...

(Ivanka pri Nitre, 2019-07-03)

#103

Podpisujem lebo mi príde absurdné aby sme za škôlku platili 100 € . To by musel byť iný luxus a nie že na dvore sa nemajú deti s čím hrať.

(Nitra, 2019-07-03)

#106

Niektorí rodičia si potrebujú prispôsobiť podmienky práci, takže nevidím dôvod prečo by mali na to doplácať. Stále sa to týka jedného štátu, kde sme poplatníkmi. Niektoré obce ani nedokážu zabezpečiť škôlky pre všetky deti.

(Ivanka pri Nitre, 2019-07-03)

#107

nesuhlasim z akymkolvek navysenim ktorym si len Hattasov Team kompenzuje publicitu vdaka zruseniu udelovania licencii herniam v meste Nitra

(Nitra, 2019-07-03)

#109

Je to diskriminacne a likvidacne nielen pre rodiny s detmi, ale aj pre osamelych rodicov uz toboz!!!

(Nitra, 2019-07-04)

#110

Podpisujem petíciu na základe je obsahu.

(Nitra, 2019-07-04)

#113

Podpisujem,lebo pre väčšinu rodín je tento príspevok znicujuci

(Nitra, 2019-07-04)

#114

Je to diskriminácia. Ľudia z obcí dávajú deti do škôlok/škôl v Nitre preto, že tu pracujú a míňajú svoje peniaze. Míňajú ich v Nitre, nie vo svojej obci...

(Svätoplukovo, 2019-07-04)

#117

Je to zdieranie poctivych pracujucich ludi

(Lužianky, 2019-07-04)

#124

Lebo je to nespravodlivé...

(Rimavska Sobota, 2019-07-04)

#127

Stve ma takato politika. Co su deti z obci ine ako tie mestske? Ak rodic pracuje v meste, je jednoduchsie vozit dieta rano do skôlky a po praci vyzdvihnut

(Nitra, 2019-07-04)

#137

Caladi

(Nitra, 2019-07-04)

#139

Podpisujem lebo mame trvali pobyt mimo Nitry a naše dieťa navštevuje škôlku v Nitre pretože obaja pracujeme v Nitre

(Nitra, 2019-07-04)

#145

Pretože je to nezmysel. A vôbec to nie je pomoc ale zverstvo a zderstvo

(Nitra, 2019-07-04)

#146

podporujem mladé rodiny!

(Branč, 2019-07-04)

#153

Nesúhlasím so zvýšením poplatku

(Ivanka pri Nitre, 2019-07-04)

#154

Lebo je to chore takto zvysit poplatky,ok nech to zdvihnu na 20€ ale nie na 65€ a plus k tomu strava okolo 25€.. to je prehnane!

(Cabaj-Čápor, 2019-07-04)

#157

Nesuhlasim a moje dieta chodi do skolky v meste , nakolko ja tam pracujem a nasa skolka sa otvara v case ked ja uz musim byt v praci .

(Malý Lapáš, 2019-07-04)

#158

Je to nefér a diskriminačné. pracujeme v nitre, služby využívame v Nitre tak prečo by sme mali platiť niekoľkonásobne viacej!!!

(Kolíňany, 2019-07-04)

#159

Podpisujem lebo je to diskriminačné, pracujeme s manželkou v Nitre a tam aj nosíme dieťa do škôlky

(Kolíňany, 2019-07-04)

#160

donedávna sme bývali v NR, presťahovali sme sa na dedinu a vždy chodili deti z dedín do škôlky v meste. pracujú tam ich rodičia, niekedy aj dlhšie ako sú škôlky na dedinách otvorené. blízkych tam nemajú. možno keby možnosti na bývanie boli v Nr lepšie pre mladé rodiny možno by nemuseli bývať v obciach a byt zndvyhodnovani.
dúfam že zdravý rozum zvíťazí. človek vy očakával zmenu k ľudu ale asi to tak nikdy nebude.

(mojmirovce, 2019-07-04)

#164

Podpisujem, lebo nesúhlasím zo zvyšovaním poplatkov v materskej škole pre deti . Znovu sa šetrí a ťahajú peniaze tam kde sa nemá na tých najmenších.. Slobodná mamička nemá šancu takéto zvyšovanie ( a nieje to pár centov ) zvládnuť.... Hyenizmus na úkor takýchto mamičiek je pre mňa neprijateľný !!! Zvyšovať môžete parkovne do nemoty a nie si robiť rozpočet na mladej generácii ktorou sa v budúcnosti chcete chváliť....

(Nitra, 2019-07-04)

#165

Nesuhlasim zo zvysovanim poplatkov za skolku.

(Cakajovce 312, 2019-07-04)

#166

Podpisujem, pretože tento mesačný poplatok je privysoký hlavne v období keď už je po dávno po zápise a s touto nehoribilnou sumou sme vôbec nepočítali. Obaja rodičia pracujeme v štátnom sektore a zdá sa nám to moc..

(Veľký Lapáš, 2019-07-04)

#167

Nitru mám rada a mám tam rodinu a kamarátov /ký. A nie je to spravodlivé.

(Žilina, 2019-07-04)

#173

Moja vnučka je z Branču a chodí do Nitranskej škôlky. Nerozumiem prečo majú rodičia z Nitry výhodu pred rodičmi mimo Nitry...

(Malý 6, 2019-07-04)

#175

..lebo v našej obci skolka nie je, tak dcera chodí do inej obecnej skolky. 65€ je vela.

(Velky Lapas, 2019-07-04)

#179

Berkesova

(Nitra, 2019-07-04)

#182

...na jednej strane musime a chceme pracovat, obec sa nam podmienkami v MSv akolke neprisposobi- ze si to mame nejak zariadit. jedinu moznost mam dat dieta blizko kde pracujem...

(Hrušovany, 2019-07-05)

#185

Týka sa má zvyšovanie,nakoľko dcéra chodi do škôlky do Nitry(bývame v lefantovciach)

(Horné Lefantovce, 2019-07-05)

#186

Podpisujem, lebo deti z okolitých obcí by nemali platiť za školu v meste Nitra

(Nitra, 2019-07-05)

#187

Podpisujem, lebo sa ma to tyka a je to diskriminacne.

(Pohranice, 2019-07-05)

#196

Podpusujem,lebo je to neúnosné zdraženie poplatku a znevýhodnenie deti z obcí.

(Nitrq, 2019-07-05)

#197

Podpisujem a som proti. Je to diskriminacny krok!

(Vinodol, 2019-07-05)

#198

Lebo je to diskriminácia detí nežijúcich v Nitre,ktorých rodičia tiež pracujú v Nitre a odvádzajú dane ako všetci, štát preplatí obedy tak si páni poslanci pozvysuju réžie a školné,veď tie peniaze dostanú od štátu...

(Nitra, 2019-07-05)