Petícia proti zavedeniu plateného parkovania na sídlisku Solinky

Quoted post

#PreZilinu

#241 Re: Re:

2013-12-15 23:41

#240: Chupacabras - Re:

a preto nieje riesenie len v spoplatneni ako takom, ale zakaze parkovania inych ako prvych vozidiel pred panelakmi v nocnych hodinach. z vyberu parkovneho by sa mali hradit hlavne nove parkovacie miesta poza Odvodovu urcene hlavne pre tie ostatne vozidla. takze reakcia ze si kupia kartu vsetci a nic sa nevyriesi je neopodstatnena. teraz sa mozno spytas ze naco by si si kupoval kartu ked aj tak s druhym a dalsim autom nemozes zaparkovat rovno pred panelakom ale az na zachytnom poza Obvodovu. no ber to tak ze by si mal ako rezident /vdaka RK/ akusi zlavu na parkovnom v porovnani s platenim SMSparkovneho

(ak by si mal cez SMS dajme tomu len 1euro na den tak za rok to budes mat 365eur a s porovnanim k 180euro pre navrhovane 4.vozidlo je tam akasi zlava)

takze ako si pisal, parkovat ludia musia, ale nie vsetci rovno pred panelakom a v tom je rozdiel

Replies

Trololo

#242 Re: Re: Re:

2013-12-23 03:49:00

#241: #PreZilinu - Re: Re:

Prve vozidlo ake? Prve vozidlo na obcana s trvalym pobytom na uzemi mesta? Prve vozidlo na akehokolvek drzitela v technickom preukaze? Prve vozidlo na domacnost? Prve vozidlo na byt?

Mne sa velmi "pacia" tieto socialisticke navrhy zo zavisti - ze "prve vozidlo".

Preco by jednoizbovy byt s X m^2, z ktoreho sa platia mestu urcite dane z nehnutelnosti a bola na neho povodne pri vystavbe planovana urcita kapacita parkovisk, mal mat rovnako jedno "prve" vozidlo, ako trojizbovy byt s 2,5*X m^2, z ktoreho sa platia vacsie dane a bola na neho planovana vacsia kapacita parkovisk?

Preco by domacnost, v ktorej su styria dospeli pracujuci ludia (napriklad rodicia + dospele deti, ktore zatial nenasetrili na vlastne byvanie) dochadzajuci do prace v rozne casy na rozne miesta, vsetci s trvalym pobytom na uzemi mesta (tj. zo styroch prijmov idu dane z prijmov statu a stat nasledne mestu posiela podielove dane podla trvaleho pobytu) mali rovnake jedno "prve" vozidlo ako domacnost, v ktorej plati dane mestu jeden clovek?

Tiez sa mi nepaci, ze niekto pred barak napriklad odstavi vrak, ktory za cely rok neodomkne, ale jednak na to existuju urcite mechanizmy uz teraz (minimalne musi platit PZP a chodit na STK/EK, aby bol v evidencii, takze asi mu to za to stoji; tiez by sa dalo spravit tzv. blokove cistenie ulic), ale kvoli dvom takymto pripadom na patdesiat miest nechat platit a skomplikovat zivot celemu sidlisku... Tieto navrhy na "prve" vozidlo musia asi prichadzat od ludi, ktori zavidia, ze u susedov maju traja ludia zijuci v kolotoci: praca, nadcas, letiet sa vyspat, praca, nadcas, letiet sa vyspat, dve-tri auta.

 

Tak potom OK, podme sa ratat na "prve" vozidla, odiltruje to tych dvoch-troch ludi na celej ulici, ktori maju dve auta na jednu osobu a stoja mu nepouzivane pred panelakom -- ale podme to teda ratat poriadne, kolko miest sa na dany typ bytu projektovalo, kolko dany byt plati mestu na daniach (z nehnutelnosti, ale aj podielovych z prijmov jeho obyvatelov), atd.

Len aby sa potom "prvo-vozidlovaci" necudovali, ze u susedov vyjde trom pracujucim dospelym ludom v trojizbovom byte s tromi autami 1,9 auta a budu na 1,1 auta platit zvysene parkovne/parkovat niekde v prdeli mimo sidliska a prvo-vozidlovacovi zavidiacemu "druhe" a dalsie vozidla vyjde 0,4 auta na jeho jedine auto v jednoizbovom byte a tiez bude parkovat mimo sidliska a este na to doplacat. Ci jaj, to uz nie? To by nezapadalo presne do planu pripraveneho na mieru pre prvovozidlovaca...