Petícia proti zavedeniu plateného parkovania na sídlisku Solinky

Kontaktujte autora petície

Táto diskusná téma bola automaticky vytvorená k petícií Petícia proti zavedeniu plateného parkovania na sídlisku Solinky.


Hosť

#226

2013-11-04 22:16

niesme dojne kravy!

Hosť

#227

2013-11-05 14:46

tú stránku poslanci už dali do povodneho stavu.. asi iba nejaka chyba.

A má niekto nejaké info ako to dalej postupuje? Vo vestníku sa žiadna výzva na verejné obstarávanie neobjavila, tak sa zrejme Mesto zlaklo vlny nevole a bude zvažuje nejakú zmenu navrhnutého riešenia alebo nebude riešiť nič. Som zvedavý s či prídu dnes poslanci...

Hosť

#228 Re:

2013-11-05 16:23

#227: -

 

sorry, ale pravda je trocha iná - budú voľby do žúp a nebude nikto dráždiť voličov nejakými poplatkami, keď nám chcu dobre.... počkaj po voľbách....

osa

#229 Re: Re:

2013-11-07 11:52

#228: - Re:

ako vidieť, politická klika ktorá je na rozhodujúcich miestách, potrebuje od občana vo voľbách len to "ANO" a potom už nemá záujem na komunikácií. Je jedno, či je viac pravá alebo menej. treba sa rozhodnúť neštandardne.

#PreZilinu

#230 Parkovanie na sídlisku Solinky /navrh, pripomienky/

2013-11-21 14:14

Platit za parkovne sa bude tak ci tak, najdolezitejsie je aby sme nesli obe strany proti sebe, ale spolu!!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=183195728550363&id=177382565798346
- viac informacii najdes v prilozenom dokumente. Tento navrh sa stale vyvija, Ak sa chces s niecim podelit, pridat, mas riesenie, navrh, zanechaj komentar.
https://docs.google.com/document/d/1ziiKaXEoDtqIFpYRtTo0Ijn_D6UVnPZiplhabBydCpk/edit?usp=sharing -

taktiez mapa



robím to všetko #PreZilinu - zdravšiu, krajšiu, čistejšiu, spokojnejšiu, bezpečnejšiu, ..

twitter.com/PreZilinu - fb.com/pages/PreZilinu/177382565798346 - fb.com/#PreZilinu
nasrdený solinkár

#231 Re: Parkovanie na sídlisku Solinky /navrh, pripomienky/

2013-11-22 00:34

#230: #PreZilinu - Parkovanie na sídlisku Solinky /navrh, pripomienky/

Nesúhlasím s názorom, že „Platiť za parkovné sa bude tak či tak“ ale musím povedať, že plne podporujem petíciu proti spoplatneniu parkovania.

Že je možné parkovanie riešiť aj bez spoplatnenia dokazuje aj predvolebný leták SDKÚ-DS na voľby do VÚC (dodávam, že som ich nikdy nevolil, ale s týmto riešením plne súhlasím!).

Uvádzam nižšie predvolebný materiál – voľby do VÚC 2013

Žilinčania pozor, strážte si peňaženky!

Mesto Žilina pod vedením SDKÚ-DS vytvorilo 1000 nových parkovacích miest a do konca roka 2014 počítalo s vytvorením ďalších 2000 miest. Primátor Choma za SMER-SD po svojom zvolení túto aktivitu zastavil a za takmer 3 roky pre Vás nevybudoval ani jedno parkovacie miesto.

Neschopnosť Mestského úradu pri riešení nedostatku parkovacích miest na sídliskách sa rozhodol primátor Choma riešiť tak, že zoberie peniaze Vám – obyvateľom sídlisk. Nestačí, že mesto Žilina v rámci jedného roka výrazne zvýšilo daň z nehnuteľností (byty o 50%, nebytové priestory až o 400%), budete platiť aj novú daň – poplatok za parkovanie.

Najviac zarážajúca je na tom skutočnosť, že tieto peniaze poputujú do súkromnej parkovacej spoločnosti, s ktorou chce primátor Choma podpísať zmluvu na 20 rokov. Táto spoločnosť má vybudovať síce iba 490 nových parkovacích miest, platiť však budete aj za miesta, na ktorých dnes stojíte zadarmo. Na garanciu, že zaparkujete, zabudnite!

Plošné spoplatnenie parkovania začne na Solinkách, ale mesto sa netají s tým, že parkovanie postupne spoplatní na všetkých sídliskách.

Priatelia, ja, ani nikto z SDKÚ-DS v Žiline takéto riešenie nikdy nepodporí. Práve naopak, urobíme všetko pre to, aby si Mesto Žilina plnilo svoje povinnosti voči Žilinčanom poriadne a nezaťažovalo Vás ďalšími daňami a poplatkami.   Martin Kapitulík, predseda SDKÚ-DS v Žiline

http://www.modrazilina.sk/nezaradene/predvolebne-materialy-volby-do-vuc-2013/attachment/parkovanie_1/

 

 

Na záver dodávam, že riešenie parkovania spojené s vydávaním rezidentských kariet vytvára nový problém s návštevami na sídlisku (na okraji mesta!!!), ktoré by museli platiť parkovné (SMS lístok). Dokonca podľa STN (slovenská technická norma) by malo byť na Solinkách okolo 6.000 parkovacích miest.

Ešte pripomínam, že mestský úrad aj s volenými zástupcami (primátor + poslanci) sú tu pre občanov a nie naopak. Občania si ich platia, aby riešili problémy a nezaťažovali ich ďalšími poplatkami!

P.S. Pre "#PreZilinu". Ten materiál, hlavne tá interaktívna mapa je veľmi dobre urobená.

osa

#232 potichu ....

2013-11-24 18:56

Pred pár dňami som našiel na internete sladké reči hovorcu Žiliny, o budúcnosti a možnostiach parkovania v Žiline. Článok ma nakopol, rozhodol som sa teda niečo napísať, teda napísal som ako reakciu na uvedený článok. Je škoda že záujem o túto problematiku upadá. Môj príspevok nájdete na
http://zilina.sme.sk/diskusie/2205416/1/21051370/Opytali-ste-sa-vedenia-mesta.html#21051370
Ako vyplýva z predošlých príspevkov, tak sa tu pripojil i fundovaný protivník so svojím projektom, ktorý je možné nájsť na
https://docs.google.com/document/d/1ziiKaXEoDtqIFpYRtTo0Ijn_D6UVnPZiplhabBydCpk/edit?pli=1
nepodarilo sa mi zistiť autora, to ale nie je na závadu, preto že si takto môžeme porovnať čo ponúka „MESTO“ a zrejme „NAVRHOVATEĽ“. Je očividne vidieť ako sa pôvodná verzia PPP zo dňa na deň mení do novej podoby. Podstata však ostáva nezmenená.

 

obyvateľ Soliniek

#233 Re: Parkovanie na sídlisku Solinky /navrh, pripomienky/

2013-11-26 14:07

#230: #PreZilinu - Parkovanie na sídlisku Solinky /navrh, pripomienky/

Ďakujem. Som rád, že okrem pripomienok a nesúhlasu sa začína diskutovať aj o možnom vyriešení problému konkrétnym návrhom. Spoluobčania Źiliny vyjadrite svoje pripomienky, alebo súhlasné stanovisko.

obcan

#234

2013-12-11 12:11

Ja som za spoplatnenie. Byvam tam uz asi 5 rokov a mam problem zaparkovat. Aspon sa to tam preriedi.
mr

#235 Re:

2013-12-11 15:25

#234: obcan -

áno, spoplatnenie preriedi počet áut, len je v tom taký malý háčik - ak nebude dosť áut, t.j. dosť ľudí, ktorí chcú platiť, bude neustále parkovné rásť a neviem, či sa ti bude pozdávať, že prvý rok zaplatíš 1 euro za mesiac, druhý 10 eur za mesiac, tretí 20 eur eur za mesiac a po 4 roku zrušíš auto, lebo nebudeš mať na to, aby si platil parkovné..... a to je ten problém - principiálne väčšina ľudí je za reguláciu parkovania, ale rozumnou formou a nie platím za nič súkromnej firme... a nečakajme od mesta rozumnú formu riešenia tejto situácie a samotné navrhnuté riešenie ukazuje na to, že mesto okrem zavedenia parkovného nemá ani predstavu, čo by malo robiť, aby riešilo situáciu, skrátka snaha nie je a ani asi nebude...

obcan

#236 Re: Re:

2013-12-12 07:56

#235: mr - Re:

To by nebola dobra cesta, aj ked je mi jasne ze to k nej nevyhnutne smeruje.

mr

#237 Re: Re: Re:

2013-12-12 08:25

#236: obcan - Re: Re:

parkovaniu sa dá vyhnúť, ale musí sa chcieť - napr. zavedenie jednej bezplatnej parkovacej karty na byt alebo pridelenie jedného parkovacieho miesta na byt s tým, že s majiteľmi bytov by sa podpisovala zmluva, na základe ktorej bude karta zadarmo, alebo si zaplatia len za namontovanie značky, ktorá bude identifikovať napr. vlastníka bytu, nie špz - ak sa toto nechá na rozhodovaní poslancov, tak tí dostanú niečo do vačku a zadarmo slovo nepoznajú (ale bezplatná karta bola sľúbená na prvom stretnutí s občanmi ohľadom parkovania), ale druhá, tretia karta už by mala byť spoplatnená a takéto riešenie by skutočne preriedilo počet áut, samozrejme, aj počet návštev. Napr. v Čadci každý dostal 1 parkovacie miesto s vyhradenou špz a so zbytkom áut nech si robí, čo chce....

#PreZilinu

#238 re:

2013-12-12 20:58

Spoplatnenie preriedi, a aut bude vzdy dost, to je ten problem ze ich je vzdy dost. Takze nedostatku by som sa nebal. A keby ten problem s nedostatkom aut (druhych a dalsich) nastal, tak by vlastne vyriesil cely problem. Jedine s rezidentskou kartou alebo povolenim sa da efektivne zabezpecit kto smie a kto nesmie parkovat v urcitom case /moj nazor/. Avsak nastavit spravne cenu a dohliadat to je uz ina kava.
preto som navrhol zaviazat vysku vyberu pre celu Zilinu (vsetky buduce spoplatnene zony) ROVNAKOU SUMOU minus ZLAVA z docasneho nedostatku parkovacich miest. /tymto sa zabezpeci ze budu vsetci poslanci hlasovat o vsetkych zonach spolu a nie kazde samostatne/
- zaviazat pouzitie vyzbieranych zdrojov v zone odkial boli vyzbierane

(kedze mesto nechcelo toto parkovne pouzit na znizovanie dlhu mesta, ale LEN na regulaciu parkovneho, tak by nemal mat problem schvalit aby boli peniaze viazane na ZONU vyberu a teda v tomto pripade SOLINKY )

Samozrejme nesuhlasim s PPP

https://docs.google.com/document/d/1ziiKaXEoDtqIFpYRtTo0Ijn_D6UVnPZiplhabBydCpk/edit
https://docs.google.com/document/d/1N_QHRfOV9y224Q6BYl2rpqGIKBPnyrK_lwKIabx_Dvc/edit

Hosť

#239

2013-12-14 09:22

Ono by to bolo síce fajn, keby každý byt mal svoje jedno vlastné miesto, ale treba si uvedomiť, že kapacita na to je nedostatočná a často je nereálne ju zvýšiť z dôvodu priestorových obmedzení. Napr. okolo takej Jaseňovej 20. Tam vychádza zhruba 5 miest na 14 bytov s minimálnou rezervou na ďalšie rozšírenie. Ako by k tomu prišli ľudia, keby časť susedov mala vlastné miesto priamo pri dome a zvyšná niekde v okolí (aj keď možno len 100 metrov)? Jedine, ak by sa po pol roku tieto vyhradenia menili, aby to bolo spravodlivé... lenže s tým by bolo veľa zbytočnej roboty a chaosu.
Chupacabras

#240 Re:

2013-12-15 21:25

#234: obcan -

Zabudni, že sa ti bude ľahšie parkovať. Ľudia parkovať potrebujú, a tak si parkovaciu kartu kúpia, a parkovať budú aj naďalej. Rozdiel bude iba v tom, že VŠETCI budú cvakať. Hádam si nemyslíš, že zrazu polovička áut zmizne, a tebe sa bude parkovať dobre. Naivka.

#PreZilinu

#241 Re: Re:

2013-12-15 23:41

#240: Chupacabras - Re:

a preto nieje riesenie len v spoplatneni ako takom, ale zakaze parkovania inych ako prvych vozidiel pred panelakmi v nocnych hodinach. z vyberu parkovneho by sa mali hradit hlavne nove parkovacie miesta poza Odvodovu urcene hlavne pre tie ostatne vozidla. takze reakcia ze si kupia kartu vsetci a nic sa nevyriesi je neopodstatnena. teraz sa mozno spytas ze naco by si si kupoval kartu ked aj tak s druhym a dalsim autom nemozes zaparkovat rovno pred panelakom ale az na zachytnom poza Obvodovu. no ber to tak ze by si mal ako rezident /vdaka RK/ akusi zlavu na parkovnom v porovnani s platenim SMSparkovneho

(ak by si mal cez SMS dajme tomu len 1euro na den tak za rok to budes mat 365eur a s porovnanim k 180euro pre navrhovane 4.vozidlo je tam akasi zlava)

takze ako si pisal, parkovat ludia musia, ale nie vsetci rovno pred panelakom a v tom je rozdiel

Trololo

#242 Re: Re: Re:

2013-12-23 03:49

#241: #PreZilinu - Re: Re:

Prve vozidlo ake? Prve vozidlo na obcana s trvalym pobytom na uzemi mesta? Prve vozidlo na akehokolvek drzitela v technickom preukaze? Prve vozidlo na domacnost? Prve vozidlo na byt?

Mne sa velmi "pacia" tieto socialisticke navrhy zo zavisti - ze "prve vozidlo".

Preco by jednoizbovy byt s X m^2, z ktoreho sa platia mestu urcite dane z nehnutelnosti a bola na neho povodne pri vystavbe planovana urcita kapacita parkovisk, mal mat rovnako jedno "prve" vozidlo, ako trojizbovy byt s 2,5*X m^2, z ktoreho sa platia vacsie dane a bola na neho planovana vacsia kapacita parkovisk?

Preco by domacnost, v ktorej su styria dospeli pracujuci ludia (napriklad rodicia + dospele deti, ktore zatial nenasetrili na vlastne byvanie) dochadzajuci do prace v rozne casy na rozne miesta, vsetci s trvalym pobytom na uzemi mesta (tj. zo styroch prijmov idu dane z prijmov statu a stat nasledne mestu posiela podielove dane podla trvaleho pobytu) mali rovnake jedno "prve" vozidlo ako domacnost, v ktorej plati dane mestu jeden clovek?

Tiez sa mi nepaci, ze niekto pred barak napriklad odstavi vrak, ktory za cely rok neodomkne, ale jednak na to existuju urcite mechanizmy uz teraz (minimalne musi platit PZP a chodit na STK/EK, aby bol v evidencii, takze asi mu to za to stoji; tiez by sa dalo spravit tzv. blokove cistenie ulic), ale kvoli dvom takymto pripadom na patdesiat miest nechat platit a skomplikovat zivot celemu sidlisku... Tieto navrhy na "prve" vozidlo musia asi prichadzat od ludi, ktori zavidia, ze u susedov maju traja ludia zijuci v kolotoci: praca, nadcas, letiet sa vyspat, praca, nadcas, letiet sa vyspat, dve-tri auta.

 

Tak potom OK, podme sa ratat na "prve" vozidla, odiltruje to tych dvoch-troch ludi na celej ulici, ktori maju dve auta na jednu osobu a stoja mu nepouzivane pred panelakom -- ale podme to teda ratat poriadne, kolko miest sa na dany typ bytu projektovalo, kolko dany byt plati mestu na daniach (z nehnutelnosti, ale aj podielovych z prijmov jeho obyvatelov), atd.

Len aby sa potom "prvo-vozidlovaci" necudovali, ze u susedov vyjde trom pracujucim dospelym ludom v trojizbovom byte s tromi autami 1,9 auta a budu na 1,1 auta platit zvysene parkovne/parkovat niekde v prdeli mimo sidliska a prvo-vozidlovacovi zavidiacemu "druhe" a dalsie vozidla vyjde 0,4 auta na jeho jedine auto v jednoizbovom byte a tiez bude parkovat mimo sidliska a este na to doplacat. Ci jaj, to uz nie? To by nezapadalo presne do planu pripraveneho na mieru pre prvovozidlovaca...

Jonhy

#243 Re: potrebné podpísať čo najskôr -mestské zastupiteľstvo bude rozhodovať o spoplatnení už 9.9.2013

2013-12-23 04:17

#1: esef - potrebné podpísať čo najskôr -mestské zastupiteľstvo bude rozhodovať o spoplatnení už 9.9.2013

malo by sa platiť ked ma niekto 3-viac aut na byt !!!

ale ked ma niekto 1-2 autá na byt je to kravina !!!

 

#PreZilinu

#244 Re: Re: Re: Re:

2013-12-23 21:32

#242: Trololo - Re: Re: Re:

Hm, ze socialisticke navrhy :) , prosim ta neprehanaj.
Mne je uplne jasne ze najviac kriku bude robit  najmensia skupinka MNOHOvozidlovacov /ked uz si v podobnom duchu zacal pouzivat/, len skoda ze sa viac neozve aj navacsia skupinka s prvym autom.  Nebudme typicky a  Nehladajme v tom zavist co ma sused a co nema. ked ja nemozem zaparkovat tak ani sused ked mne vyhori auto tak nech aj susedove. Hadam nechces byt zavistlivy cely zivot.


ale tak kludne si to podme rozobrat.

 

Navrhoval som prve vozidlo na BYT z dovodu aby aspon jedno vozidlo bezproblemovo zaparkovalo pred bytom / keby si si trosku prestudoval https://docs.google.com/document/d/1ziiKaXEoDtqIFpYRtTo0Ijn_D6UVnPZiplhabBydCpk/edit tak by si to niekde nasiel. trosku ti ulahcim hladanie, najdes to v bode 2., 3., na piatej strane /

 

ono totiz to viac ako jedno vozidlo ani nemoze byt zaparkovane kedze tolko miesta tam nieje.

 

teraz Pár faktov o sídlisku Solinky >

Je tu postavených okolo 4225 bytov a býva tu 13685 /k 31.12.2012/ obyvateľov a vybudovanych 2281 parkovacích miest.

3,24 obyvateľov na jeden byt /to ze su v jednom byte 4 je uz akosi nad priemer, a ze vsetci pracuju a dokonca maju aj vsetci auta tak podla mna vysoko nad priemer/

 

Ze povodne planovana, :D prosim ta, s tym tiez moc nepochodis.  povodne pri vystavbe planovana urcita kapacita parkoviska je nepostacujuca uz ANI pre JEDNO vozidlo na BYT, aktualne je to 54 %  takze asi tak jedno miesto na dva byty a to uz boli dostavovane dalsie. Tak si predstav ako asi boli navrhovane pri vystavbe sidliska.

-"skomplikovat celemu sidlisku"- nie je zaujem skomplikovat /pretoze uz teraz je komplikovane zaparkovat/ ale najst riesenie.

teraz neviem ci hovoris o sebe  -"traja ludia zijuci v kolotoci: praca, nadcas, letiet sa vyspat, praca, nadcas, letiet sa vyspat, dve-tri auta"-  kazdopadne zareagujem, super ze sa dari ze mate pracu, ze zarabate, nadcas potesi, ale davajte pozor neprepracujte/neprecenujte sa zdravie a zivot mate len jeden tak si taktiez uzite YOLO , taktiez takto unaveny na cestach za volantom nie je nic moc. kazdopadne to ale nemeni nic na tom ze ak mate na byt viac aut tak nemozete parkovat hned pred vchodom, a trochu cerstveho vzduchu vam takto unavenemu, ale aj ostatnm prospeje.
-"Tak potom OK, podme sa ratat  na "prve" vozidla"-
ak to "odlitruje dvoch-troch ludi na celej ulici, ktori maju dve auta na jednu osobu a stoja mu nepouzivane pred panelakom" tak to sa vlastne stazuju len dvaja traja na ulici ze musia parkovat dalej a zvysok ulice je OK?? tak to je potom super, to je dobry pomer spokojnich a nespokojnich. a predpokladam ze tych s dvoma a viac autami je omnoho viac. takze nie dve tri.

- k projektovaniu som sa vyjadril ale k daniam este dodam > to ze platis dane ti este nezarucuje ze budes mat byt, pred bytom parkovisko na tolko aut kolko si kupis, a to samozrejme zadarmo, lebo platis dane. to by si musel zaplatit omnoho omnoho viac dane aby to tak bolo, takze nikdy nebude. A este samozrejme je tu ten problem s miestom, a to by sa muselo ist do zeme co by bolo financne omnoho narocnejsie, aj ked vyspelejsie riesenie
tomu tvojmu poslednemu paragrafu som akosi nepochopil, azda len to ze nie kazdy s 1 autom ma jednoizbovy byt, a kedze ma jedno auto tak by nebol dovod parkovat mimo sidliska, tak ako s tromi autami jedno by parkovalo pred bytom(asi by som si vybral  to najvytazenejsie).

Ludia podme naZelenu, nekupujte auta kupujte bicykle, tlacte na mesto pre zlepsenie MHD, pripadne kupujte topanky a pojdeme
peso :D

trosku casu som na to dnes zminul, ale hadam padne na urodnu podu
#PreZilinu - zdravšiu, krajšiu, čistejšiu, spokojnejšiu, bezpečnejšiu, ..

 

mr

#245 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-12-26 02:03

#244: #PreZilinu - Re: Re: Re: Re:

je jedno, koľko na dani zaplatíš, aj tak nikdy mestu a štátu nebude dosť a v tom je problém, ale zas ak raz platíš dane, tak si pýtaj aj za ne niečo a pokiaľ ti to nechcú dať, tak treba kričať, inak budeme platiť parkovné zadarmo niekomu do vačku bez toho, aby bolo nejaké riešenie nájdené či už dnes alebo o 10 rokov.... mesačne zaplatím pravdepodobne viacej na daniach ako je tvoj ročný príjem a minule na daňovom úrade mi povedali, že mi neprefotia pre ich potrebuje jeden dokument, ale mám si ho ísť prefotiť - stačilo 5 minút a boli radi, že ho môžu prefotiť......

čo sa týka uvažovania na tému, či jedno auto na byt, na občana s trvalým pobytom alebo inak, sorry, ale na byt je to najlepšie riešenie, lebo nikde nie je napísané, že v byte musí bývať občan žiliny, resp. musí ho vlastniť občan žiliny, čo je prakticky môj prípad - osobne nepotrebujem mať parkovačku pred bytom, ale jedno auto chcem mať zaparkované do 5 minút od bytu .....

čo sa týka zeleného prístupu, tak s tým môžeš fungovať v nemecku, ale nie na slovensku - žil som vo veľmi luxusnej štvrti v jednom z najväčších nemeckých miest a aj keď na dvore domov parkovali mercedesi 350 a 500, t.j. limuzíny, každý mal opreté ešte po 1 bicykli na hlavu a tak to sa chodilo na obchodu a do centra mesta - na slovensku, ak budeme fungovať na na bikoch, tak nám spoplatnia chodníky.... bohužiaľ, lebo mesto nemá prachy, čo je hlavný dôvod vraj riešenia parkovania na solinkách, lebo už dnes je isté, že tie prachy neskončia na solinkách, ale v mestskej kase a mesto to použije na všetko možné, len nie na riešenie našej situácie, to nechá na pleciach investora a ten dostal také smiešne podmienky, že je to až do plaču....

ale inak so zeleným prístupom súhlasím, jedno auto na byt s normou minimálne euro4 a parkovacie stojany na biky....

 

P.S. je to však problém bezpečnosti bicyklistov - v nemecku, ak vybehne niekto na horskom biku na cestu, ak ho uvidia poliši, má problém - tam sú na cesty určené bicykle, ktoré my považuje za staromódne... u nás sa chodí len na horských bikoch, ktorým toho veľa chýba na to, aby jazdili v mestskej premávke, ale to je skôr problém ministerstva vnútra ako mesta....

 

#PreZilinu

#246 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-12-26 12:10

#245: mr - Re: Re: Re: Re: Re:

mne sa zda ze by sme sa vo vsetko zhodli. Je to o pristupe. ak nebude vybudovana zelena infrastruktura tak sa tam len tazko dostaneme.

s danami je to tak ze nikdy nieje dost, mozno by aj bolo len by sa museli dobre rozdelovat, a bohuzial treba kricat aby sa dostali tam kam maju. TREBA kricat aby sa peniaze zo soliniek dostali tam kam maju a nie niekde do spolocneho a do inych vreciek.

taktiez s jednim autom na byt pre toho kto tam byva (a nech je to hocikto) a ci uz je auto v osobnom vlastnictve alebo ma firemne auto na osobny ucel, stale je to len jedno parkovacie miesto na byt.

 

to ze niekto plati viac a niekto menej alebo ziadnu dan, no tak to s danami funguje, vyzbiera sa a rozdeli. akosi si nemozes narokovat viac. To je dan.

 

Takze ako som pisal, je to o PRISTUPE, ano treba kricat za SPRAVNE VECI  a treba sa hybat dopredu, ale netreba mysliet len na seba ale aj okolie.

Vsetko je to O LUDOCH a PRE LUDI. treba sa zodpovedne rozhodovat.

P.S. ak som este nikde nespomenul tak som proti PPP projektu v tomto pripade, pretoze si myslim ze mesto by to zvladlo samostatne a malo by z toho viac osohu.

nie som proti rieseniu a brzdenie procesu  som ZA skutocne riesenie.

 

mr

#247 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-12-26 16:19

#246: #PreZilinu - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

osobne som zas proti akémukoľvek parkovnému, i keď sa tomu časom nedá vyhnúť - bohužiaľ, celý tento šľak bol naplánovaný tak ako svojho času budova bývalej stavebnej fakulty - všade bola len jedna zásuvka na internet, lebo netreba ich viacej, len internet sa vyrieši hubom, ale riešenie zle navrhnutého sídliska, navyše po výpredaji okolitých pozemkov, prakticky neexistuje - mesto sníva o tzv. záchytných parkoviskách, na ktoré nemá prachy, vyhýba sa podmienke 1 parkovacieho miesta na byt, lebo už dnes to nikto nevie zabezpečiť a samozrejme, 1 euro za auto na mesiac je tak na prvý rok, čísla nepustia, len aby sa ľuďom zalepili gamby a podpísala sa zmluva na ppp, potom už sa nájde dôvod na navýšenie parkovného aj na 10 euro za auto na mesiac....

i keď nie som žilinčan, ale ako vlastník bytu mienim bojovať za to, aby sa tu žilo lepšie, hlavne treba tvrdo kontrolovať náklady mesta, lebo toto je bezodná diera, do ktorej ide časť našich daní a ktoré s nimi robí všetko možné, len nič pre obyčajných ľudí - stačí sa pozrieť na skutočne občiansku vybavenosť a zistíme, že za 20 rokov sa pre žilinčanov prakticky neurobilo nič....


Hosť

#248

2013-12-27 16:02

čo sa prerozdeľovania prostriedkov týka, ono je to tak, že mesto (aj štát) sú veľmi zaťažované rôznymi hlúpymi dlžobami, ktoré doslova cicajú všetko a všetkých
viď príklad - nenávratná pôžička na výstavbu kórejskej dediny, ktorá navyše ani neleží v Žiline a zrazu sa z nej stala počas Slotu návratná pôžička a mesto musí z ničoho nič zaplatiť 17 miliónov; podobnú sumu chce teraz investor Auparku za prieťahy vo výstavbe okolo roku 2007-8; alebo čosi oveľa väčšieho rozsahu - žaloba na štát za 1,69 MILIARDY dolárov!!!
keby sa nemuseli takéto nezmyselné čiastky vynakladať, dnes by sme neriešili nejaké parkovanie na Solinkách a problémové chodníky by sa neplátali, ale robili hneď a celé
iste, môže sa vyvodiť kompetentným politikom z minulosti istá zodpovednosť, ale povedzte mi, aká je šanca, že to dotyční zaplatia? také pálky!
Solinkar

#249 podpora peticie

2014-01-10 11:17

Priatelia, nasu peticnu akciu podporuje aj hnutie prace Vzdor, tu je linka: http://vzdor.org/?p=412
#PreZilinu

#250 #ParkovanieNaSolinkach

2014-01-16 22:32

tak zatial sa na solinkach za parkovne platit nebude, mozno sa niekto poriadne zamyslel nad riesenim a mozno sa blizia len volby. Kazdopadne zatial zadarmo
http://zilina.sme.sk/c/7069606/parkovanie-nakoniec-nespoplatnia.html